Jak utworzyć Wydarzenia dla wielu Klientów/Umów jednocześnie?

Autor: Marcin Konopka
Opublikowano dnia: 8 maja 2019r.

Dzięki Berg System możesz jednocześnie dodawać Wydarzenia dla wielu Klientów z wybranych grup Kontaktów lub Umów. Jeśli chcesz zlecić Zespołowi skontaktowanie się z konkretną grupą Klientów, wystarczy przefiltrować Kontakty w widoku tabeli i utworzyć dla nich Wydarzenia masowe. Każde z Wydarzeń zostanie dodane do Kalendarza Współpracownika będącego Opiekunem Kontaktu.

image3

W modułach Kontakty>OsobyKontakty>Firmy oraz Sprzedaż>Sprzedaż-Tabela w prawym górnym rogu widoczny jest przycisk Dodaj Wydarzenia. Dzięki niemu dodasz do Systemu wydarzenia dla wszystkich Kontaktów widocznych w tabeli poniżej.

Warto pamiętać, że treści w tabeli mogą być filtrowane. Po nałożeniu wybranych filtrów na jej zawartość, Wydarzenia zostaną dodane jedynie do wyników wyszukiwania, zamiast do wszystkich Kontaktów czy Umów.

Przykład

image2

Jeśli chcesz zaplanować wykonanie telefonów do każdego z Klientów, którzy posiadają produkt Kredyt hipoteczny, przejdź do modułu Sprzedaż i wybierz widok Sprzedaż – Tabela.

Następnie ustaw filtr Produkt: Kredyt hipoteczny.

image1

Po otrzymaniu wyników wyszukiwania użyj przycisku Dodaj wydarzenia w prawym górnym rogu strony. Zostanie wyświetlony formularz.

image4Wybierz rodzaj wydarzenia z listy na górze formularza i uzupełnij pozostałe pola. Po zatwierdzeniu informacji, Wydarzenia będą widoczne się w module Kalendarz.

Przewiń do góry

Ta witryna używa plików cookies (tzw. ciasteczek) w celu poprawienia Twojego doświadczenia na tej stronie.