Zarządzanie widocznością wydarzeń w Kalendarzu

Autor: Małgorzata Lewandowska
Zaktualizowano dnia: 12 sierpnia 2019r.

     W Berg System są trzy rodzaje widoczności – mają one znaczenie dla widoczności w Kalendarzu. Użytkownik z uprawnieniami Administratora Systemu zawsze widzi wszystko.

  1. Cała firma – Wszyscy widzą wszystko. Niezależnie od uprawnień każdy z Użytkowników może widzieć zadania wpisane do Kalendarza. Czyli np Współpracownik z uprawnieniami doradcy może dodać sobie kalendarz przełożonego i widzieć jego notatki w Kalendarzu.
  2. Strukturalna – czyli widok „od siebie” w dół. Przełożony może widzieć kalendarz swojego podopiecznego i jego sprawy w Kalendarzu.
  3. Tylko dla doradcy – widok do spraw na koncie Użytkownika ma tylko Administrator i ten konkretny Użytkownik.

Jak zarządzać widocznością kont?

  • należy wejść w  moduł Zespół, a następnie w 3 zakładkę w górnej belce menu – Tabela

widoczność 1

  • następnie wybieramy Użytkownika, któremu chcemy zmienić lub ustawić daną widoczność. Po kliknięciu w danego pracownika przechodzimy w zakładkę Szczegóły, klikamy edytuj, w widoczności ustawiamy żądaną opcję widoku dla Współpracownika
widoczność 2
Przewiń do góry

Ta witryna używa plików cookies (tzw. ciasteczek) w celu poprawienia Twojego doświadczenia na tej stronie.