Opis Kartoteki Kontaktu

Autor: Marcin Konopka
Zaktualizowano dnia: 9 maja 2019r.

Dla każdego wprowadzonego Kontaktu utworzone zostaje odrębne miejsce w Systemie – tak zwana Karta lub Kartoteka Klienta. Z jej poziomu możesz między innymi zmieniać dane osobowe, dodawać i przeglądać Oferty, Umowy oraz Załączniki.

Podgląd

 

karta klienta

 

Po przejściu do Kartoteki Klienta System kieruje Użytkownika do tej sekcji. Znajduje się w niej podsumowanie najważniejszych danych Kontaktu.

Szczegóły

W tej sekcji można przeglądać dane szczegółowe Kontaktu. Tutaj również mogą być one zmieniane i uzupełniane.

 

dane identyfiakcyjne

 

Zawiera dane identyfikacyjne i teleadresowe Klienta, informacje o udzielonych ZgodachProwizjach oraz Dane HR. W przypadku, jeśli rodzaj informacji odbiega od przewidzianych, można umieścić ją w Polu dodatkowym. Służy do tego przycisk Edytuj widoczny w prawym górnym rogu każdej z komórek.

Szanse Sprzedaży i Sprzedaż

 

W tych sekcjach możesz przeglądać i dodawać nowe Szanse Sprzedaży i Sprzedaże przypisane do Kontaktu.

 

dodaj szanse sprzedazy

 

Realizowane Szanse Sprzedaży i zawarte Umowy wyświetlane są w tabeli z możliwością pobrania raportu w formie pliku CSV i Excel. Służą do tego dwa przyciski widoczne poniżej zestawienia.

W tym widoku możesz także dodać dla Kontaktu nową Szansę Sprzedaży lub Sprzedaż. Wystarczy użyć przycisku Dodaj widocznego powyżej tabeli.

Załączniki

 

W tej sekcji przejrzysz i dodasz załączniki powiązane z Klientem. W Kartotece Klienta Użytkownicy naszego Systemu załączają najczęściej dokumenty bezpośrednio z nim powiązane, np. skany dokumentów tożsamości czy zgody na przetwarzanie danych.

Przewiń do góry

Ta witryna używa plików cookies (tzw. ciasteczek) w celu poprawienia Twojego doświadczenia na tej stronie.