Jak sprawdzić raty Klientów

Autor: Małgorzata Lewandowska
Zaktualizowano dnia: 8 sierpnia 2019r.

W Berg System za pomocą  filtrów można monitorować, którym Klientom zbliża się termin opłaty raty w ramach zawartej umowy. Dzięki zastosowaniu odpowiednich filtrów można także sprawdzić, którzy Klienci zalegają z opłatą.

  • Jeżeli chcemy sprawdzić, któremu z Klientów zbliża się okres płatności raty trzeba się udać do menu bocznego Systemu Sprzedaż – Tabela.

sprzedaż- raty  
  • Kolejnym krokiem będzie wybranie z górnej belki menu drugiej zakładki – Raty i płatności. Następnie należy  kliknąć przycisk zamieszczony poniżej – Pokaż filtry.
raty- filtry  
  • Z rozwiniętej listy filtrów w okienku Data raty należy zaznaczyć ramy czasowe jakie chcemy sprawdzić. Czyli np ilu klientów miało zapłacić w danym miesiącu. Dodatkowo można zaznaczyć jeszcze filtr Nieopłacone, aby otrzymać filtr tylko niezapłaconych rat.

raty-nieopłacone  
  • Gotową, wygenerowaną bazę klientów z nieopłaconymi ratami można zapisać w pliku Exel. Przycisk do eksportu pliku znajduję się u dołu ekranu pod wyfiltrowanymi ratami.

raty- exel
Przewiń do góry

Ta witryna używa plików cookies (tzw. ciasteczek) w celu poprawienia Twojego doświadczenia na tej stronie.