Jak przenieść bazę Klientów z usuwanego Użytkownika na innego Użytkownika?

Autor: Małgorzata Lewandowska
Zaktualizowano dnia: 11 lipca 2019r.

Berg System umożliwia przeniesienie całej bazy Klientów usuwanego Użytkownika na innego Pracownika. Można tego dokonać w trzech prostych krokach.

Ważne: jeśli to nowy Współpracownik ma przejąć bazę Klientów usuwanego to najpierw trzeba dodać nowego. 

  1. Usuwanie konta Współpracownika
  • z menu bocznego należy wybrać moduł Zespół, a następnie nazwisko użytkownika, któremu chcemy usunąć konto,

zespoł - usuwanie

  •  kolejnym krokiem jest usunięcie Użytkownika poprzez wybranie czerwonego przycisku Usuń,

użytkownik - usuń

  • Po kliknięciu wyświetli się okno z możliwością wyboru nowego Opiekuna dla bazy Klientów usuwanego Użytkownika. Po wybraniu nazwiska Współpracownika, który ma przejąć Klientów zatwierdzamy zielonym przyciskiem Wykonaj.

Przewiń do góry

Ta witryna używa plików cookies (tzw. ciasteczek) w celu poprawienia Twojego doświadczenia na tej stronie.