Jak przenieść bazę Klientów z archiwizowanego Użytkownika na innego Użytkownika?
Autor: Małgorzata Lewandowska Zaktualizowano dnia: 7 listopada 2019r.
Berg System umożliwia przeniesienie całej bazy Klientów z archiwizowanego Użytkownika na innego Pracownika. Można tego dokonać w trzech prostych krokach.
Ważne: jeśli to nowy Współpracownik ma przejąć bazę Klientów archiwizowanego to najpierw trzeba dodać nowego.
Archiwizowanie konta Współpracownika
z menu bocznego należy wybrać moduł Zespół, a następnie nazwisko użytkownika, którego chcemy zarchiwizować,
kolejnym krokiem jest zarchiwizowanie Użytkownika poprzez wybranie przycisku Archiwizuj,
Po kliknięciu wyświetli się okno z możliwością wyboru nowego Opiekuna dla bazy Klientów archiwizowanego Użytkownika. Po wybraniu nazwiska Współpracownika, który ma przejąć Klientów zatwierdzamy zielonym przyciskiem Wykonaj.
W Systemie jest też możliwość całkowitego usunięcia Współpracownika.
Zalecamy archiwizowanie byłych Współpracowników. Powoduje to, że przestają być widoczni w strukturze, ich konto jest nieaktywne, ale w archiwum systemu nadal dostępne są wszystkie sprawy prowadzone przez nich.