Jak przenieść bazę Klientów z archiwizowanego Użytkownika na innego Użytkownika?

Autor: Małgorzata Lewandowska
Zaktualizowano dnia: 7 listopada 2019r.

Berg System umożliwia przeniesienie całej bazy Klientów z archiwizowanego Użytkownika na innego Pracownika. Można tego dokonać w trzech prostych krokach.

Ważne: jeśli to nowy Współpracownik ma przejąć bazę Klientów archiwizowanego to najpierw trzeba dodać nowego. 

  1. Archiwizowanie konta Współpracownika
  • z menu bocznego należy wybrać moduł Zespół, a następnie nazwisko użytkownika, którego chcemy zarchiwizować,

zespoł - usuwanie

  •  kolejnym krokiem jest zarchiwizowanie Użytkownika poprzez wybranie przycisku Archiwizuj,
 

 

  • Po kliknięciu wyświetli się okno z możliwością wyboru nowego Opiekuna dla bazy Klientów archiwizowanego Użytkownika. Po wybraniu nazwiska Współpracownika, który ma przejąć Klientów zatwierdzamy zielonym przyciskiem Wykonaj.

 

W Systemie jest też możliwość całkowitego usunięcia Współpracownika.

użytkownik - usuń  

Zalecamy archiwizowanie byłych Współpracowników. Powoduje to, że przestają być widoczni w strukturze, ich konto jest nieaktywne, ale w archiwum systemu nadal dostępne są wszystkie sprawy prowadzone przez nich. 

Scroll to Top