Jak przenosić Kontakty między Użytkownikami?

Autor: Małgorzata Lewandowska
Zaktualizowano dnia: 24 lipca 2019r.

W Berg System jest możliwość przeniesienia części bądź całości Kontaktów z jednego Użytkownika na innego. Uprawnienia do tej czynności ma Administrator Systemu. Wydarzenia zapisane na Kontaktach przeniesionych w ten sposób nowemu użytkownikowi będą się pokazywać na Karcie Klienta.

Jak przenieść Kontakty?

1. Przechodzimy do Menu bocznego do modułu Kontakty. Następnie należy wybrać segment Klientów, którzy mają zostać przeniesieni: Osoby lub Firmy

modułkontakt1

2. W kolejnym kroku wybieramy z menu górnego Klienci i klikamy Pokaż filtry

krok 2 Klienci

3. W tym miejscu należy wybrać Opiekuna Klientów, z którego mają zostać przeniesione Kontakty. W klikamy Filtruj.

opiekun3

4. Po wyfiltrowaniu bazy Klientów danego Współpracownika:

a). Jeśli chcemy przenieść całą bazę Kontaktów klikamy Edytuj w prawym górnym rogu ekranu

testoowa 4

b). Jeśli tylko część Kontaktów chcemy przepiąć to musimy nadać dodatkowy filtr bądź tag. Klucz według którego System ma przydzielić Kontakty. 

status crm5

5. Po wybraniu nowego Opiekuna dla Klientów klikamy Zapisz

ostatni slajd6

Przydatny artykuł:

http://bergsystem.pl/baza-wiedzy/opis-modulow/kalendarz/jak-delegowac-wydarzenia-zadania-dla-wspolpracownikow/

Scroll to Top