Jak dodawać załączniki?

Autor: Marcin Konopka
Zaktualizowano dnia: 7 maja 2019r.

Berg System umożliwia dodawanie załączników do Kontaktów, Szans Sprzedaży oraz Sprzedaży. Rodzaje plików, które można dodawać do Systemu to m. in. dokumenty  tekstowe i PDF, arkusze kalkulacyjne oraz większość plików graficznych.
Zagadnienie zostało omówione poniżej na przykładzie załączników do Kontaktów.

załączniki_instrukcja_1

Otwórz kartotekę Kontaktu i przejdź do sekcji Załączniki.

slajd3_przeciągnij_nowy_załącznik

Przeciągnij plik na wyznaczone pole i upuść go.
Możesz również dodać plik wskazując go na swoim dysku.

Kliknij na obszar zaznaczony kolorem pomarańczowym na zdjęciu powyżej. Zostanie otwarte okno dialogowe.
Gdy znajdziesz plik w oknie dialogowym, zaznacz go i potwierdź swój wybór przyciskiem Otwórz.

podglad_załączniki_lista

Nowy załącznik będzie widoczny na liście załączników poniżej. Możesz go otworzyć klikając na nazwę pliku w pierwszej kolumnie tabeli.

Dodawanie załączników dla Szans Sprzedaży oraz Sprzedaży

By dodać nowy załącznik dla Szansy Sprzedaży lub Sprzedaży postępuj analogicznie po przejściu do ich kartotek, w sekcji Załączniki.

Wykorzystanie załączników w praktyce

Użytkownicy Berg System wykorzystują załączniki do przechowywania skanów:

  • dokumentów tożsamości,
  • zgód na przetwarzanie danych osobowych,
  • polis,
  • dokumentów kredytowych,
  • ofert,
  • umów i aneksów,
  • upoważnień.
Przewiń do góry

Ta witryna używa plików cookies (tzw. ciasteczek) w celu poprawienia Twojego doświadczenia na tej stronie.