Jak korzystać z filtrów?

Autor: Marcin Konopka
Zaktualizowano dnia: 8 maja 2019r.

Przydatną funkcją Systemu jest filtrowanie. W większości modułów pozwala na wyświetlanie wybranej części danych zawartych w bazach, wydzielonych z całości na podstawie wspólnych cech. Przykładowymi atrybutami filtra mogą być dane powiązane z konkretnym klientem, jak imię i nazwisko lub adres, jednak możesz też wydzielić grupę Osób na podstawie zakupionego produktu czy tagów.

Filtrowanie na przykładzie Modułu Kontakty

 

jak_zakładać_filtry

Wybierz z panelu dostępnych Modułów po lewej stronie ekranu przycisk Kontakty, a następnie wybierz opcję Osoby z rozwiniętej listy. Zostanie wyświetlona tabela  prezentująca podsumowanie wszystkich osób w Systemie.

Kliknij przycisk Pokaż filtry widoczny powyżej Tabeli kontaktów. Zostanie rozwinięty formularz z filtrami dostępnymi dla Modułu. Dla przykładu wyodrębnimy Kontakty powstałe pomiędzy 4 a 6 czerwca 2018.

slajd3_pierwsze_krokiZnajdź pola odpowiadające filtrowi Data dodania w formularzu.

pierwsze_kroki_slajd4_filtry

Kliknij na pole z napiem Od kiedy. Z wyświetlonego kalendarza wybierz datę 4 czerwca 2018. W podobny sposób ustaw koniec okresu wyszukiwania na 6 czerwca 2018, po kliknięciu na napis Do kiedy w polu obok.

filtry_slajd5_ostatni_pierwsze krokiPo ustawieniu filtrów potwierdź wybór przyciskiem Filtruj na końcu formularza.

jak_zakładać)_filtry_Berg

System wyświetli przefiltrowane wyniki. Możesz eksportować je do pliku CSV lub Excel za pomocą przycisków poniżej tabeli.

Filtry można łączyć ze sobą. W przypadku Rodzaju produktówProducentów produktów i Produktów można zastosować filtry odwrotne. Pozwalają na wyszukiwanie np. Klientów nieposiadających danego produktu.

Przewiń do góry

Ta witryna używa plików cookies (tzw. ciasteczek) w celu poprawienia Twojego doświadczenia na tej stronie.