3 powody, dla których warto systematycznie prowadzić CRM

Bardzo nas cieszy to jak wiele osób i firm rozumie już potrzebę posiadania systemu CRM. Jednak widzimy również, że tylko część z użytkowników korzysta z systemu codziennie. Chcielibyśmy Wam przypomnieć o tym, że systematyczna praca w systemie CRM pozwala Wam zarabiać więcej i szybciej zamykać sprzedaże.

Systematyczne praca w CRM-ie pozwala Ci dowozić ustalenia

Niemal każda rozmowa z klientem kończy się tym, że uzyskujesz jakieś informacje oraz czynisz z klientem jakieś ustalenia. W jaki sposób je notujesz? Czy zawsze pamiętasz o wszystkim co ustaliłeś z klientem? Dużo rozmawiamy o tym w naszym zespole. Zastanawiamy się nad tym od jakich osób my kupujemy i co powoduje, że chcemy kupić coś od tej konkretnej osoby. Zawsze chodzimy do tego samego. Uwielbiamy Sprzedawców, którzy dowożą na każdym etapie. Jeśli umawiamy się na telefon o 15:00 to dzwonią o 15:00. Jeśli mówią, że doślą coś w piątek, to dosyłają. Zawsze pytamy takich handlowców o to w jaki sposób zapamiętują wszystkie ustalenia. Zawsze odpowiadają tak samo “Ja nie muszę pamiętać. CRM to za mnie robi”.

System sam przypomina Ci o kończących się umowach

Większość naszych klientów to Doradcy oferujący różnego rodzaju produkty finansowe. My sami jesteśmy odbiorcami takich usług i uwielbiamy w naszych opiekunach to, że pamiętają o nas, gdy kończą się zawarte umowy np. polisy oc samochodów. Dzięki takiemu podejściu od lat współpracujemy z tymi samymi osobami, co powoduje, że czujemy się bezpiecznie i nie rozglądamy się po rynku za innymi ofertami. Brzmi jak utopia prawda? A tak nie jest. Żeby zbudować stałą bazę powracających klientów wystarczy, że dodasz w naszym systemie informacje o tym, kiedy kończy się dana umowa a system przypomni Ci o tym odpowiednio wcześniej, abyś mógł zaproponować klientowi nowe warunki i je sfinalizować.

System pozwala Ci gromadzić dokumenty klienta w zgodzie z wytycznymi GIODO

Ile razy byłeś w takiej sytuacji, że klient dzwonił do Ciebie z pytaniem, lub prośbą o przesłanie zagubionych dokumentów, a Ty nie miałeś do nich dostępu? Niemal każdy kto coś w życiu sprzedawał spotkał się z taką sytuacją. Dlatego postanowiliśmy znaleźć rozwiązanie a następnie wdrożyć je do naszego systemu. Dzisiaj do każdego klienta możesz przypisać odpowiednie dokumenty i mieć do nich dostęp nawet podczas urlopu. Dzięki temu będziesz mógł obsłużyć klienta za pomocą kilku kliknięć na telefonie i wrócić do swoich obowiązków.

Podziel się artykułem

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email
TRZYMAJ RĘKĘ NA PULSIE

Zapisz się do naszego newslettera

Otrzymuj najnowsze informacje dotyczące rynku finansów, ważnych zmian w prawie oraz porad jak usprawnić Twoje działania, abyś zarabiał jeszcze więcej. Ponadto otrzymasz od nas wskazówki jak wykorzystać Berg System podczas swojej codziennej pracy.

Zgadzasz się na otrzymywanie wiadomości o treści marketingowej dotyczącej Berg System na Twój adres e-mail.

Przewiń do góry