Szukasz systemu CRM dla Agenta Ubezpieczeniowego lub Multiagencji?
Czy wiesz jak może Ci pomóc w codziennej pracy? Jakie są kluczowe elementy CRM dla branży ubezpieczeniowej?
CRM, czyli Customer Relationship Manegment. Jeżeli chcesz poznać rolę systemu CRM z innej strony. To przeczytaj ten artykuł – CRM jako strategia czy system?
Do czego możesz wykorzystać program CRM
Jak w codziennej pracy może pomóc przystosowany CRM dla Multiagencji i Agenta Ubezpieczeniowego?
- Budowanie bazy zgodnie z RODO i zbieranie zgód online.
- Zarządzanie pracownikami.
- Automatyczne rozliczanie prowizji.
- Kontrolowanie obecnych umów, wznowień.
- Zapisywanie wysłanych ofert, zgód RODO czy np. skanów dowodów rejestracyjnych w panelu konkretnego klienta. Co pozwoli Ci na zachowanie porządku (przechowywanie załączników).
- Prowadzenie kampanii marketingowych Email czy SMS.
- Automatyczne informowanie klientów o wznowieniach czy kończących się polisach, system sam wyśle za Ciebie powiadomienie SMS.
- Pilnowanie rat klientów – system wyślę powiadomienie do klienta o zbliżającej się lub zaległej płatności.
- Szybką rejestrację polis – wystarczy, że wypełnisz kilka kluczowych informacji.
- Ułożony proces sprzedaż, abyś mógł ją skutecznie zwiększać.
- Funkcje kalendarza i delegowania zadań.
- Raporty i statystyki do mierzenia wyników.
- Komunikacja wewnątrz firmy, czyli intranet.
Pełną listę funkcjonalności systemu CRM znajdziesz tutaj.
Poznaj 7 kluczowych elementów CRM'a
- Interfejs, czyli pierwsze miejsce, które zauważysz po zalogowaniu. Powinno być elastyczne tak, abyś na pierwszy rzut oka miał wszystko co jest dla Ciebie najważniejsze.
- Możliwość rozliczania prowizji dla pracowników, raportowania sprzedaży i jej importowania. Dzięki temu będziesz mógł kontrolować obecne wyniki. Jest to element, który powinien robić każdy z nas. Bez względu na wielkość Multiagencji.
- Zgodność z RODO, w obecnych czasach to już podstawa. Jednak warto skontrolować zabezpieczenia, które posiada dostawca i w jaki sposób chroni Twoją bazę kontaktów. Jest to w końcu Twój najcenniejszy zasób w firmie.
- Narzędzia marketingowe – wysyłanie wiadomości SMS do klientów za jednym kliknięciem to świetny sposób na dodatkową sprzedaż produktów. Jeżeli program posiada zautomatyzowane powiadomienia SMS o kolejnej racie czy wznowieniu umowy to będzie bardzo duży atut. W końcu poświęcisz czas na rozwój firmy.
- Intranet – to panel, do którego mają dostęp Twoi pracownicy. Organizacja konkursów, dodawanie szkoleń, szybsza komunikacja i przechowywanie firmowych dokumentów. Pomoże Ci to skutecznie komunikować się z Twoim zespołem i przekazywać najważniejsze informacje. Sprawdź tutaj.
- Pomoc ze strony systemu i jakość obsługi będzie dla Ciebie jednym z najważniejszych elementów. Indywidualna prezentacja systemu, pomoc we wdrożeniu, przeniesieniu danych przyspieszy Twoje działania i pozwoli bardzo szybko zacząć pracę na CRM’ie.
- Mobilność – to element, który będzie szczególnie ważny dla Multiagencji lub Agentów, którzy często są w podróży. Dostęp nawet z telefonu powoli na sprawną obsługę klienta.
Efektywna praca, wzrost sprzedaży i rozwój…
Sprawdź opinie naszych klientów.
Dzięki temu, że Berg System jest dostosowany do specyfiki branży, mogliśmy go wdrożyć u naszych pośredników. Kluczowe tu były dwie rzeczy których nie miał poprzedni system: udostępnianie strukturalne kontaktów oraz wykorzystanie modułu rozliczania prowizji.
Udało nam się też zwiększyć uproduktowienie klientów z poziomu 2,5, do ponad 4, a poziom wznowień produktów wyniósł 93 procent rok do roku. Wznowienie klienta jest obecnie tak oczywiste, że dziwimy się tym pojedynczym przypadkom, kiedy nie są one robione.
Branże leasingowa i ubezpieczeniowa są dosyć podobne do siebie. Wybierając system CRM dla Porównywarki Leasingowej, szukaliśmy rozwiązania, które będzie dedykowane dla tego sektora. Chodziło nam o to, żeby mówić tym samym językiem, żeby dostawca rozumiał specyfikę branży. W naszym przypadku to była bardzo dobra inwestycja. Z czystym sumieniem polecam Berg System
Nasi agenci, którzy korzystają już z Berg System widzą swoje punkty, wiedzą jakie będą mieli prowizje. Dzięki temu nasze działania wewnętrznie weszły na wyższy poziom profesjonalizmu.
Dzięki wdrożeniu Berg System powstała platforma i mogliśmy zacząć przeprowadzać akcje crowdfundingowe. W trzech pierwszych zebraliśmy niemal 500 tysięcy złotych.
Poprzedni
Następny