Kompleksowy program CRM dla firm udzielających pożyczek pozabankowych
Stwórz swój produkt, rejestruj wnioski, generuj dokumenty, a na koniec pilnuj harmonogramu spłat
Program ułatwia proces udzielania pożyczek i automatyzuje jej dalszą obsługę aż po miękką windykację
Proces udzielania pożyczek wymaga skompletowania sporej ilości dokumentów i sprawdzenia wiarygodności danego klienta. Przy jednym klienci można się pogubić a co dopiero przy obsługiwanych wielu klientach na raz, gdzie każdy potrzebuje uwagi i szybkości działania. Jednak podpisanie umowy pożyczki to tylko połowa sukcesu, dalej jest proces obsługi należności oraz w przypadku opóźnień windykowanie wierzytelności.
PROCES SPRZEDAŻY
Prowadzenie procesu udzielania pożyczek - organizacja pracy
Zdefiniuj własny produkt pożyczkowy. Zaplanuj kolejne kroki w procesie obsługi klienta. Od wpłynięcia wniosku, aż po windykację i spłatę pożyczki.
Zarządzaj kontaktami na każdym z etapów procesu.
SPRZEDAŻ - KALKULATOR RAT
Rejestracja pożyczki
Poprzez specjalny formularz i wbudowany kalkulator rat kapitałowo-odsetkowych szybko stworzysz ofertę dla Klienta i zarejestrujesz nową umowę. Do każdej sprzedanej umowy automatycznie generowany jest harmonogram spłat.
SPRZEDAŻ - DOKUMENTY
Generuj profesjonalne dokumenty
Poprzez Udzielanie i obsługa pożyczek jeszcze nigdy nie było takie proste. Generuj automatycznie spersonalizowane profesjonalne dokumenty.
SPRZEDAŻ - WINDYKACJA
Zarządzaj wierzytelnościami
Wszystkie zobowiązania w jednym widoku? To nie tylko ogromna wygoda, ale przede wszystkim narzędzie, które pozwala na aktywne zarządzanie płynnością finansową.
Dzięki Berg System zawsze wiesz, jakie działania musisz podjąć, by ograniczyć spłaty po terminie.
SPRZEDAŻ
Przypomnienia SMS o spłacie
Berg System ma moduł miękkiej windykacji. Program sam przypomni o zbliżajjących się terminach płatności rat. W przypadku przeterminowanych zobowiązań – wyśle do klienta przygotowaną informację – SMS-em lub mailem.
Liczby mówią same za siebie
Sprawdź jak wdrożenie Berg System pomogło naszym klientom z branży pożyczek pozabankowych zwiększyć sprzedaż
Zapewniamy bezpieczeństwo na poziomie systemów Towarzystw Ubezpieczeniowych
Korzystając z naszych rozwiązań nie musisz martwić się o serwery, zabezpieczenia danych i kopie bezpieczeństwa. Praca naszych maszyn i ludzi jest wliczona w miesięczny abonament.
Pomożemy przy wdrożeniu i konfiguracji systemu
Nauczymy Cię jak w pełni wykorzystać funkcje systemu, aby więcej zarabiać. Pomożemy również przenieść Twoje dane z innych systemów.
Zawsze masz łatwy dostęp do swoich danych
W każdym momencie możesz nie tylko zaimportować dane, ale również odzyskać z systemu informacje dotyczące klientów i umów. Nie wiążą Cię z nami długoterminowe umowy.
Dbamy o bezpieczeństwo
System Berg CRM posiada najwyższej klasy zabezpieczenia stosowane przez Towarzystwa Ubezpieczeniowe, jest w pełni zgodny z wymogami GIODO. Zapewniamy także codzienny back-up danych.
Sam kontrolujesz koszty systemu
Nieważne czy jesteś doradcą finansowym czy dużą multiagencją ubezpieczeniową. Nasz cennik dostosowany jest do Twoich aktualnych potrzeb. Na bieżąco możesz zmieniać ilość użytkowników i płacić za tyle, ile naprawdę potrzebujesz.