Berg System dla Alin Group – rozwiązanie dla doradztwa finansowego


Branża:
 Doradztwo Finansowe



Ilość użytkowników:
 do 10 użytkowników



Korzysta od:
2016 roku

???
procent wznowień
???

Charakterystyka Klienta

Alin Group to grupa kapitałowa, która aspiruje do roli lidera w zakresie doradztwa finansowego. Działa na tym polu, pomagając w dążeniu do stabilizacji finansowej Klientom indywidualnym i złożonym organizacjom. Poprzez doradztwo dostarcza wysokiej jakości wiedzę, kompetencję i doświadczenie w dziedzinie finansów, ubezpieczeń oraz prawa.

Punkt wyjścia

Alin Group korzystał z innego systemu CRM, który nie spełniał oczekiwań firmy i obciążał sprzęt. Szukano elastycznego rozwiązania w chmurze.

Wcześniej pracowaliśmy na innym systemie CRM. Służył nam w okrojonym zakresie i zainstalowany był w taki sposób, że obciążał nasze komputery. Potrzebowaliśmy elastycznego systemu, który przeniesie większość danych w chmurę

Łukasz Nowak Dyrektor Generalny Alin Group

Definicja problemu

Dotychczasowy CRM nie był w wystarczającym stopniu dostosowany do branży ubezpieczeniowej i finansowej. Obciążał sieć wewnętrzną. Trudno było kontrolować dużą liczbę polis i terminy ich wygasania. W ubezpieczeniach nie można utracić kontroli nad systemem wznowień. Nie tylko należy dbać o stały przyrost nowych Klientów, ale przede wszystkim trzeba pilnować pielęgnować współpracę z aktualnymi Klientami. Wpływa to nie tylko na jakość obsługi, ale również na możliwość przedstawienia nowych produktów i ich dosprzedawania. Przenosi to punkt ciężkości związany z uzyskiwaniem przychodów właśnie na obsługę już pozyskanego klienta i dosprzedaż.

Obawy związane z wdrożeniem (nie ma)

Efekt biznesowy

W przypadku case study Alin Group można wymiernie ocenić efekty działania Berg System. Wnioski opieramy na dwóch latach współpracy. A składają się na nie następujące efekty:

  1. Oszczędność czasu niezbędnego na administrację rozliczeń.
  2. Możliwość tworzenia pełnego obrazu kontaktu z Klientem na wszystkich płaszczyznach, co wpływa między innymi na kontrolę i efektywność wznowień – wznowienia na poziomie ponad 90%.
  3. Zwiększenie średniej liczby produktów zakupionych przez Klienta.

Dzięki temu, że Berg System jest dostosowany do specyfiki branży i wzbogacony o moduł oparty o pocztę e-mail, w którym można kontrolować korespondencję z Klientami bezpośrednio z systemu CRM, staliśmy się jeszcze bardziej wydajni i elastyczni. Możemy budować na podstawie korespondencji historię kontaktu z Klientem, co stanowi bardzo ważne narzędzie w naszej pracy. Nie umykają dzięki temu najdrobniejsze szczegóły kontaktów z Klientem. Mamy czytelny i pełny wgląd do wszystkich informacji co umożliwia nam w kilku krokach przedstawienie konkretnych ofert. A to przekłada się nie tylko na komfort pracy, ale również na efekty biznesowe

Łukasz Nowak, Dyrektor Generalny Alin Group